photography mixed with random thoughts and experiences of emma flokstra.

tirsdag den 15. juli 2008

Så gjorde jeg det

Så skete det endelig. Jeg, Betty (bedre kendt som Emma) blev en del af de millioner af mennesker der blogger. Jeg har måske aldrig helt forstået det. Jeg ved faktisk ikke om jeg forstår det nu. Hvorfor er det vi har et behov for at blogge? For mig er det ikke væsenligt om folk kommer til at læse min blog. Så måske handler det mere om at komme ud med det man ikke kan tåle at have indeni mere. De små guldkorn man hver dag smider om sig med og tænker "måske skulle jeg skrive det her ned" - for det skal de da! Og nu bliver det så her. En blog der nok ikke vil minde om Madonnas skandaler, men en blog der kan være fyldt med alt og ingenting.

Velkommen til det nyeste inden for cyberspace, kan jeg så sige til mig selv. Og jeg siger pænt tak.

Ingen kommentarer:

Faste læsere